getting worse

Jag vet att många är så grymt nyfikna på mitt allt för spännande liv.
Men sanningen är den att jag legat i sängen hela dagen med undantag för
att göra lunch.
Tror jag har feber. Halsen blir bara ondare och ondare.
När jag hostar känns det som knivar i bröstet.
Riktigt fin 20-års present! Jag vet att någon sprang runt med dessa hemska
baciller och gjorde allt för att smitta mig natten till söndag!
Jag vill iafl vara frisk på fredag,
då är det tränings dags!
Men som det ser ut nu blir nog inte så.
FINGERS CROSSED!
me and my new best friend.
Varje gång hostan är på väg tar jag en slurk och det hjälper oftast, yaay (Y)
Mitt enda sällskap förutom The Big Bang Theory♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0