life is good

God morgon!
Äntligen kan jag andas utan att ha munnen på vid gavel!
Mina bihålor gör mig fortfarande en aning yr och seg i huvudet. Men jag mår inte dåligt.
Yaay!
Jag ska ner på stan och träffa Therese idag vid 13.00. Vi ska luncha i parken!
Mina piratbyxor är på och solen är framme.
-
Igår fick jag ett e-mail om att jag kommer få jobb inom bemanningstjänsten i Västerås i sommar!
Det ska bli riktigt kul! Dessutom kommer jag bo hos min syster och det ser jag verkligen fram emot med!
-
Det är lite sjukt vad jag är exalterad över det kommande året. Det känns som att allting äntligen faller på plats.
♦ Jag har haft riktig tur och fått ett sommarjobb!
♦ Jag flyttar hem till Sverige i juni.
♦ I juli får jag reda på vilken utbildning jag har kommit in på!
♦ Jag flyttar hemifrån och får äntligen använda alla kartonger fyllda med saker som bara står och samlar damm i mitt rum.
♦ Jag börjar på universitetet!
life IS good!
-
Oftast när jag tänker på framtiden så drabbas jag av en smärre åldersnoja. (bara att fråga Lisa, hon är likadan^^)
Men just nu känns det jävligt bra rent utsagt!
WIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0