oh happy day

Halloj!
Jag är har gjort mig redo för att bege mig hem till Julia!
Ikväll ska vi äntligen fira min 20 årsdag!
Nog för det blir som alla andra tisdagar, fast första gången efter Lisa åkt hem.
Live-musik och en kall öl i kvällsolen = gött mos!
-
Tidigare under dagen var Julia och jag på stan och strosade runt, kolla affärer, fikade, spelade Top Trumps på cafe Nero. Suuper kul! Fick nog många undrande blickar när jag tjuter av lycka för jag fick Flash tillbaka.
-
för er som undrar vad Top Trumps är.
google it.
Mina favorier är dom med superhjältarna.
Jag har två olika med superhjältar och en med SvampBob.
Fast Marvels superhjälar är coolast. X-men. Thor. Captain America. Hulken. osv.
en go och gla brud på pret!
.
Hoppas ni får en härlig kväll!
För det ska jag ha!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0