second hand

god eftermiddag mina trogna!
Dagen idag har jag redan hunnit med,
- Englska kurs
- Lunch på stan
- Shopping
- Kaffe på stan medans Julia åt lunch
.
Therese och jag lunchade på "Cherry on top" som är ett helt underbart litet fik, skiiit god mat och enorma tårtor.
Dock höll vi oss till maten idag;) Jag beställde en homemade english beefburger- helt suverän!
.
Precis bredvid ligger en second hand affär som ger pengarna åt cancer-forskning, ++
så man både återanvänder och hjälper!
Jag hittade en svart långklänning som jag letat efter i hela Chelmsford, äntligen!
Dessutom kostade den bara £6 så jag kom undan riktigt billigt! ←mitt favorit ord.
.
Sen hittade jag en liten partyväska för £3,25 som jag blev förälskad i + en topp som det skrek IDA över, därför tänker jag skicka den till henne. Hoppas hon blir glad ^^
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0