valborg

efter mycket ångest och hemlängtan fick t.o.m. jag fira valborg!
- grillat!
- öl!
- trevligt sällskap!
Vad mer kan man begära? sol? äääh, det är det inte vid valborg i sverige heller.
.
Anledningen till att vi inte är lika uppfixade och tjusiga på de kommande underbara bilderna som "alla andra valborgsfirare" är den enkla att det bara var vi. Dock tycker jag att Tess ser iafl 7 ggr bättre ut än mig på bilderna. Hon har på sig något hon kallar smink... det var ett bra jävla tag sen min fejja kom i kontakt med något sådant, haha ^^
.
revbenspjäll!

jäätte suddig bild, på jääätte god sallad.

I am THE bbq master!


kolla in pjuxen! - CeAnns dårå. Jävligt sköna och praktiska när det regnar iafl!
skål på dig min goa Therese!


taru KORT!?

nu rå.

hämnd..?


litet senare kom min fina franska vän Toy förbi!
trevligt trevligt, mycket trevligt!
.
Vi avslutade med att grilla marshmallows och göra smores. GÖTT.
Min valborg blev helt enkelt jävligt bra!
+ att jag inte är piss full, kommer spy eller vara bakis imorgon! -YAY!
.
imorogn blir det gymmet!
Hoppas ni tar det lugnt ikväll alla fina!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0