Valentines day!

Happy Valentines day everyone!
Jag aer en av alla desperata, dryga, naiva, forever-alone singlar, som in tills klockan slar 00.00 pa valentines day, hoppas att jag ska fa ett litet kort, eller PM, eller sms, eller telefonsamtal, eller besok av nagon hemlig beundrare (som jag sjalvklart redan vet vem jag vill att det ska vara), som forklarar sin karlek till mig pa ett perfekt satt som far mig att smalta som en piggelin i mitten av Juli!
Nu gar inte varlden under om det inte hander, men jag kommer nog aldrig sluta onska ^^
Sa om det ar nagon dar ute i vart avlanga Sverige som ar hemligt forelskad i mig, gor det pa ratt satt och - Im all yours,
-
Tankte ge mig pa att baka mocka-rutor, vet dock inte om de har florsocker... hmm.. Far kolla upp det,
-
AAAHHH  GREEN DAY PA RADION!  - nu ar min dag gjord♥
-
Hoppas alla far en helt underbar dag i alla fall! Beratta for en nara och kara att ni alskar dom, de finns inte dar for alltid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0