2011

2011 - ett år värt att minnas!
När jag ser tillbaka på det gångna året så gör jag det med glädje!
Det har varit mitt bästa år hittills i mitt 19 år långa liv.
Däremot tror att att detta år, 2012, kommer bli ännu bättre!
Minnesvärda händelser:
- De tre studentfesterna! Jag drattade på ändan i nyktert tillstånd på en utav dom, när vi dansade. Alla trodde jag hade druckit lite för mycket, men så var inte fallet, haha ^^
(Fattar ni? "fallet" -haha, ibland är jag bara för mycket!!)
Min favorit outfit, tema "Sport"
-Studentkryssningen! Det var verkligen en upplevelse utöver det vanliga! Ojojoj vad kul jag hade!
Jag och mina hytt-mates,  på bilden: Persson, Emelie, jag & Amanda!
- Lilla Emma föddes! Den 10 Mars! Och Lina blev storasyster ♥ (preciiis som Sandra ;))
- Innebandy, jag har ju nu slutat med den eftersom att jag flyttat till England, det är lite tråkigt, jag saknar verkligen brudarna i laget, att spela matcher och framförallt åka till matcher i brud-bilen, som vår 6-platsers bil blev döpt till! :)
En bild från sista lagfesten, Elin, Eve, Cissi och Rebecca.
- Valborg, Först grillade jag och några kompisar och hade myspysigt. Sen drog vi hem till en annan klasskompis och va där nästan alla i klassen + fler! Epic!
Jag och Kim var grillmästare!
- Stärkt vänskapsband, Jag har inte fått "många nya vänner" utan jag har mer blivit ännu bättre kompis med de jag redan hade, t.ex. som Ida och Ida som gick i min klass. Innan studenten så var vi "klasskompisar" mer eller mindre, men nu är de båda två av mina absolut bästa vänner ♥
Bild från valborg: Ida, Ida, Christoffer och jag!
- Spontantripp till Kvicksund med Ida! Helt random, aldrig träffat människorna förut, så drog vi på fest där! Det var kul ett tag, tills det blev tråkigt! haha, men lätt värt! Vi åkte tåg, och när vi kom till Västerås köpte vi med oss mat från Tacobar och satte oss i parken! mys!
- Min student! Ja, vad säger man? Många vackra minnen, det är så skönt när det är över! Skolan alltså. Även om jag lääääängtar till att få börja högskolan, så tror jag att ledigt år var bra för mig!
- Midsommar är min absoluta favorithögtid! Vi umgås hela tjocka släkten, och jag älskar verkligen dom! Vi träffas inte så ofta, men när vi väl gör det är det så kul! Och jag är helt övertygad om att det bara kommer bli roligare och roligare med åren! Det är ju en liten åldersskillnad mellan oss barn, men nu när vi är äldre så märks det mindre och mindre vilket är toppen! ♥
Jag och min lilla syssling Daniel, ^^
Andreas, Bella(Andreas flickvän) och Johanna!
Jag, Johanna och Daniel!
Jakob aka Joppe - minstingen (som förmodligen kommer bli lika lång som sin bror Daniel),
och min lillasyster Jenny
- En underbar tripp till Göteborg med mamma, pappa och Jenny! Det var suuuuper kul!
- En resa till Magaluf! Jag hade så jävla roligt! Vilke upplevelse! Första gången utomlands utan mina föräldrar, och det gick strålande! Shit vad kul vi hade!
Jag, Lina, Anna och Ida på bilden! Idas storasyster Lisa var också med!
- Åkte iväg som au pair! Det är verkligen något som jag inte riktigt trodde jag skulle våga göra, men nu i efterhand är jag så jävla glad att jag gjorde det! Det är verkligen en upplevelse utöver det vanliga! Det jobbigaste är att vara i från alla kompisar och familjen, men dom är ju alltid kvar när jag kommer hem! Familjen som jag har hamnat hos är verkligen helt underbar! Jag kunde inte ha fått det bättre! ♥
- Träffade Lisa och Julia! Hade jag inte åkt iväg som au pair hade jag ju heller aldrig träffat på Lisa och Julia! Jag är verkligen hur glad som helst att vi stött ihop, det var liksom.. love at first sight kan man säga! Vi har så himla kul tillsammans. Jag är övertygad om att vi kommer vara vänner resten av livet! ♥
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0