det måste vara radiooo

Fördelar med att lyssna på finalen i Radion:
1, Man får utveckla sitt hörselsinne, och verkligen lyssna på vad de säger, försöka visualisera.
-
Nackdelar:
1, Man ser ingenting
-
2, Det är en riktigt spännande match, men blir inte samma sak på radio
-
3, Radion lägger av var 3:e minut, helst när kommentatorerna gormar,
OJOJ, TRE MOT EN SITUATION. . . . så dog radion.
Inge hög puls man får då!!!!! (<- här var jag ironisk)
-
4, Jag blir rastlös av att inte se någonting, så jag stör alla mina vakna vänner på FB (<-puss på er!)
Dom påstår att "de missar matchen"
Jag säger " DU KAN VÄL LYSSNA!!?"
Då säger de "Nej, men då hänger man ju inte med!"
Välkommen till min värld säger jag då!

Jag och mina hockey-förmedlare ♥
Tycker ni att jag ser trött ut, nej då! inte alls!
Jag är van att lägga mig 21, gå upp 01.35 och sen hålla mig vaken i 3h! (<-här var jag ironisk igen)
-
tolka inte detta inlägg fel, jag njuter av matchen.
suger bara att veta om att matchen vore så mycket bättre på TV.
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0