en liten *suck

Jag har taggat i en hel vecka inför fotbollen ikväll! En blandning av nervositet och förväntan. Men för ca 40 min sen berättar CeAnn för mig att hon har ett möte kl 20, så om Tom inte hinner hem innan det, så måste jag stanna hemma. Det är enda nackdelen med att vara au pair, men kan inte riktigt planera någonting. Så nu hopppppppas jag att Tom kommer hem typ 19.50 så jag hinner endå, skulle värma mitt lilla hjärta nå kopiöst!
-
i brist på bilder på mig själv, kommer här två bilder på Lily från igår, CeAnn bakade muffins.
- I love to bake,
- Why?
- 'Cause I can lick the bowl!!  (duuuhh fattaru veller!? - tonläge)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men var är kladdet? På Lina syns det när hon bakat.. :)

2012-01-25 @ 22:14:42
Postat av: Sandra svarar

CeAnn skrapade skålen åt Lily på en sked, så det var bara att skjutsa in i munnen ;)

2012-01-25 @ 23:07:22
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0