en torsdag

Första dagen tillbaka i England, och jag har inte gjort särskilt mycket alls!
Imorgon var det tänkt att fika lite med svennebrudarna,
men Fisa och Hulia ska iväg långtbortistan och shoppa,
så jag hinner inte följa med, (mina barn slutar ju vid 15 om dagarna)
Jag vet ännu inte om Therese ska med dom, annars kanske jag lyckas
lura med henne på en fika! ^^
-
Jag gjorde min egen kvällsmat nu ikväll, dom andra åt pizza!
Det blev en salig blandning!
Gurka, paprika, sallad, guacamole, små "köttbullar", stekt svamp och hemmagjord salsa.
Mycket vitlök, MUMS!
Allt detta på två överfulla tortillabröd.
Det blev svingott iafl, ska lätt göras om!
jag har blivit lite på nytt förälskad i denna klänning,
köpte den till midsommar förra året, var inte suuuper förtjust i den,
men hittade ingen annan så den "fick duga".
Jag rotade lite i garderoben hemma i Sverige när jag var där,
och då hittade jag denhär, den är skön och snygg, (kors i taket!)
varför använder man inte sådanna kläder oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0