it's friday, i'm in love

OJ vilken helt underbar shopping-dag det blev idag!
Jag mötte upp Therese och vi satte oss på Starbucks, vi satt där huuur länge som helst och bara pratade och pratade, satan vilken härlig tjej hon är den där Therese!
Sen kilade vi in på HM, jag fick ju presentkort där i julklapp, Jag köpte sammanlagt 5 klänningar och en t-shirt, men nu när jag kom hem så ångrade jag två av klänningarna, så ska lämna tillbaka dom!
Ikväll är det karate som står på schemat, GÖTT!
Jag och Therese har bestämt oss för att kolla upp om det går att joina något fotbollslag, och även ett rugby lag, ja.. ni kan ju gissa vilken idé som tillhörde vem ;)  Men all träning är bra träning, så det blir nog super kul! Bara vi hittar något! ^^
-
måste bara tipsa, SATAN vad god panini dom har på Starbucks! Jag älskade caramelised onions och brie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0