JVM

Jag vill så grymt jvla gärna se finalmatchen ikväll!
För er som missat, (och förmodligen bott i en insnöad igloo de senaste dagarna
utan någon som helst kontakt med omvärlden)
Så är det final ikväll, i ishockey, Junior VM, Sverige - Kanada Ryssland.
-
Jag såg semi-finalen, var grymt bra! lycklig att jag kollade!
Men nu är det så att matchen sänds kl 01.40 på SVT play.
Liiite sent för en som jobbar imorgon.
Jag tror dessutom inte att Sverige kommer vinna.
Men tänk OM, tänk OM Svergie skulle vinna(!!!!), mot alla odds liksom.
Då skulle jag inte kunna leva med mig själv om jag självmant valt bort att se matchen.
-
Så därför kryper jag till kojs redan nu, sover några timmar, och sen ska jag se matchen!
natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0