mr. sleepy head

Halloj!
Jag är barnvakt nu ikväll, och det är första gången som jag lägger pojkarna efter att jag kommit tillbaka från Sverige. Det gick faktiskt bättre än förväntat! Neal stannade i sängen hela kvällen(!!!) men låg och gnällde och ropade på mig. När jag inte svarade så kom han och kikade genom dörren om jag gått därifrån. Vilket jag såklart inte hade.
Men det slutade iafl med att jag stog brevid hans säng och sjöng lite vackert på svenska i 15 min, sen sov han! sååå skönt!
Vad jag sjöng? En blandning av lite allt möjligt. Rättare sagt alla låtar, på svenska, som jag kunde komma på. bl.a. "Här kommer alla känslor"- per gessle, "Sommaren är kort" - thomas ledin, "Den blomstertid nu kommer", "Idas sommarvisa", "Nu tändas tusen juleljus" och "Sankt Lucia"  mfl. Det fungerade iafl! Yippie!
NU: Popcorn och film! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0