sunday 08.01.12

God kväller!
Idag har varit en ganska så skön dag. mycket skratt om inte annat!
Tess och jag möttes inne i stan, jag shoppade skor och två par leggins.
NU får det räcka med shopping. herregud! Men allt är ju på rea, och det är
världens bästa reor måste jag säga!
Har aldrig i hela mitt liv hittat så mycket fina kläder inom loppet av tre dagar!
-
Therese är helt förundrad över att jag är ett sådant shoppingmonster. !
Vi lunchade iafl på stan. Köpte pizza och satte oss i parken och käkade,
OJ vilken smarrig pizza!
Helt sjukt god! Tjock botten och jag tyckte t.o.m. om kanterna!
(detta är väldigt unikt! jag äter aldrig kanterna på pizzan i Sverige.)
-
Efter shopping och pizza i parken åkte vi hem till mig och tränade!
Pojkarna har fått en boxningssäck, det är kuuul att slåss. hehe
Så vi båda blev legomt svettiga sådär. sen blev det mat.
Tes åkte hem för ca..40 min sen? nått sånt.
Barnen sover, föräldrarna är på bio.
Imorgon klockan 9 ska jag vara inne i stan, för jag och Therese ska träna ännu mer!
GO GO GO! Så skönt att hon är lika inne på det som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0