my last friday

God morgon!
Idag är min sista fredag i Little Waltham, Chelmsford, England.
Tråkigt? - Ja!
Idag kommer dessutom bara att flyga förbi och sen vara över,
Jag tänker ha med mig kameran i alla fall så der blir nog en del bilder ikväll!
- Gym kl 10 m. Julia och Victoria.
- Stan/Luncha m. Julia, Victoria, Ida+ungar.(vet ej om Therese skulle komma)
- Ta hand om barna ett ta.
- Karate, Victoria ska följa med och prova!
- Utgång m. Victoria, Ida, Toy och kanske Julia och Therese!
Full rulle? - Oh ja!
Och imorgon åker familjen + V till Portugal, och imorgon är det bara 3 dagar kvar i England för mig.. ojoj.
Men nu ska jag upp ur sängen och käka frukost innan vi drar till gymmet,
xx
Har jag nämnt btw att jag har garderoben på sängen för tillfället?
Anledning? - Jag håller bättre kolla på kläderna innand de ska packas ner, ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0