Egoist-javisst!

Jag ar en san dar manniska som aldrig, jag upprepar aldrig(med valdigt, valdigt fa undantag) blir bra pa bild!
Det hander ibland att jag blir nojd, men det behover inte betyda att jag tycker att bilden ar bra!
Darfor har jag gett mig fan pa att lara mig hur jag ska bli bra pa bild!
Jag tycker namnligen OM att vara med pa bild( det skar sig lite, jag vet)
--
Ikvall ska vi svennar ut pa Missoula och lyssna pa live-musik, varje Tisdag ar det sa.
Mycket trevligt tycker jag! Fix-smink osv. sker alltid 3-4h innan jag gar ut
da barnpassning star pa schemat tills strax innan jag maste kila!
I ♥ Thereses halsband,
jag kallar an' Glenn,
for han far mig att glansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0