En dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar tills jag äntligen får åka hem till mitt kära Sverige igen!
Jag håller på att packa för fullt. Min stora gröna resväska är helt proppad och ändå har
jag kvar typ allt. Garderoben är full och likaså är min byrå. ojojoj.
Vettefan hur det ska gå när jag ska åka hem på riktigt..
-
Igår var vi ut på Missoula alla tjejer och sa adjö till vår fina Lisa♥ som nu åker hem permanent.
Jag är lite avundsjuk, men ändå inte. Just nu har vi det så jävla bra med vackert väder,
jag trivs som fisken i vattnet!
-
Igår på puben så kom en kille fram:
Kille - Hello!
Jag - Hello,
Kille - We're not from around here, is this the best place to go? (angående puben dårå)
Jag - Hehe, well neither am I, I'm from Sweden! heheheh
Jag - Yes, this is the best place on tuesdays.
Kille - Oh, yeaa, your accent gave you away, were from London!
jävla snobbar, tänkte jag då..
-
Sen har jag bränt mig i solen också! KOOLT VA!?
Det gör inte ont och jag är vackert röd. Som en ros♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0