en drömmare

Goddag!
Jag vet ej om jag redan berättat detta, men sen jag flyttade till England så drömmer jag nästan varje natt!
Även om jag inte är i England nu så har jag drömt varje natt här i Frankrike med!
-
1a natten, Jag var med i något "match-making" grejs, i Fagersta.
Jag blev matchad men kompisen till den killen jag ville ha.
Min match var fortfarande kär i sin gamla tjej som hette Malin, Malin blev matchad med killen jag ville ha.
Min match berättade detta för mig medans han grät och visade alla bilder han hade kvar på Malin. Och så sa han "skulle jag ha kvar alla dessa bilder om jag inte brydde mig?".
Då gick jag och berättade det för Malin, hon började också gråta. Sen vaknade jag.
-
2a natten, Jag var djupt insatt i "moshi monsters" och kunde inte komma på vad den där orangea draken som sprutade eld ur rumpan hette. (tror ej den existerar)
-
3e natten, Jag lagade mat till mina kompisar, men det ville aldrig bli färdigt, köttet blev inte genomstekt och potatisen ville inte bli mjuk (= panik). Ida tyckte minnsan att jag kunde skynda mig, hon var ju hungrig!
-
I natt, Jag fick barn! En liten pojke som var tvungen att heta Victor -med C, inte K!! Det var mycket viktigt! (Egentligen så tycker jag inte alls om namnet Victor, varken med C eller K) Efter att jag fått min lilla pöjk så hade jag visst en till, sen tidigare, som var typ 2 år och hette Adam.
Sen vaknade jag.
-
Nu är det lunchdax! Blir nog en bauguette med avokado! Sen lite snask till efterätt ^^
Möjligtvis att jag sätter mig i solen och försöker odla lite fräknar och bli av med lite finnar ?
låter som en bra plan tycker jag!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0