en litten PAMINNELSE!

Dam, Dam DAAAAM!
Nu mina kara vanner ar det endast 2 dagar kvar!
Tills................Man kan soka till universitetet!
Min hjarna snurrar pa hogvarv hela tiden har hemma, har jag bestamt mig?
Eller kommer jag komma pa i sista sekund att jag vill soka nagot annat?
-
ELLER (worst case scenario) Just nar jag klickat "ANSOK" Sa kommer jag pa,
att NEEEEEEEEJ, jag ville ju pilliluddilog istallet! Crap!
Och da far jag vackert vanta ett ar till innan jag kan soka om!
usch usch.
Men som det ser ut nu kommer jag formodligen att borja audionomprogrammet pa Orebros Universitet.
Jag gillar verkligen det jag last om Orebro som studentstad osv.osv. Sa om jag har tur
dimper ett brev ner i brevladan i Juli och sager GRATTIS SANDRA LINNEA GRANHOLM!
eller sa gar jag in pa antagningen dar det star"antagen" eller "reservplats 167, vill du behalla platsen?"
I Vilket fall som helst onskar jag er all lycka i era framtida val!
Har sitter jag och ser obekvam ut med en bit mango pa gaffeln - pa tal om bra pa bild.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Sandra det är väl ändå till sommarkurserna sista ansökningsdag är den 15e?

2012-03-13 @ 20:34:37
Postat av: SV: Sandra

Jo, men man far borja soka till hosten :)

2012-03-13 @ 21:25:10
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaså du menar så! Du får inte skrämma mig sådär, måste ju också söka! Vi har valbar termin nämligen ;)

2012-03-13 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0