friday

Goden morgen!
Jag ska snart pallra mig iväg in till toaletten och sminka bort fina röda finnar så människorna på engelska kursen inte vill klösa ur sig sina ögon!
Efter Engelska kursen så ska jag till gymmä'. Har saknat det lite faktiskt. Ikväll är det karate!
-
Idag är jag iförd min "nya" klänning som så fint fått namnet "Indian-klänningen",
t.o.m. så att om jag säger till Julia, - ska jag ha indian klänningen?, så vet hon exakt!!! vilken klänning jag menar!
cooooooolt va?
DAGENS:
Outfit: Indian klänningen + splitter nya converse! (L)
Humör: Perky
Ajaj: Uppsvälld mage som gör mig lite illamående, + ägglossningsdags så mina stackars brön är ömmare än någonsin.
Måste: Städa rummet + tvätta + måla naglarna
Vill gärna: Vinna pengar på lotto.
Frukost: Jordgubbs yoghurt med aprikoser i!
-
Bästa stunden på morgonen är när man får sätta sig i bilen och dunka Millencolin hela vägen till skolan!
Dessutom ska jag köra till gymmet efteråt och köra till karaten ikväll så det blir myyycket bil idag - jihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0