topshop

Idag var jag och LisaFisa pa stan och tog en kopp kaffe, sen fortsatte vi till TopShop for att prova klanningar.
Jag sag en jattefin klanning och sprang fram,
- Titta Lisa, TITTA! utbrister jag och riktit foralskar mig i det underbara tyget.
- Sandra...ehh, det dar at for gravida, har borta hanger den i vanlig modell.
Hehehe..visste jag val..
Jag drog med mig inte mindre an 7 klanningar(!) in i provhytten varav 1 passade perfekt.
5 st var for sma i bysten och 1 for tajt om hofterna.
Sa nu ar mitt hopp att mina kara sma brost ska krympa en eller tva storlekar nar jag tranar sa jag slipper kolla pa tjockis-avdelningarna for att hitta klanningar i den modellen jag vill ha..
Den klanningen som passade at jag grymt sugen att kopa och ha pa pappas 50-ars fest. Den ar bara enkel och svart med en guldig dragkedja i ryggen. I loved it! + En annan svart som var lite val tajt och en bla/lila som ocksa var lite tajt, men nasta pengarush ska jag kika om de kanske fanns i storre storlek (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0