x-men

Alec är fotfarande hemma och sjuk. Så idag har jag vart hemma hela dagen.
Jag köpte en box med alla 5 x-men filmerna igår och jag älskar verkligen alla filmerna.
Men för i helvete vad irriterande det är när filmerna inte stämmer överens med varandra!
Den nyaste filmen "X-men First Class" handlar om hur Professor X och Magneto
växer upp och träffas osv.osv.
I slutet får man veta hur Professorn hamnade i rullstol.
INGET konstigt där! Detta sker 1962.
-
I X-men origins Wolverine, som utspelar sig 1979, får man
i slutet av filmen se Professor X som kommer gående ut från en helikopter!?
Hur fan tänkte dom där?
+ att i denna film lämnad Cyclops lasersyn rödbrända märken på väggarna
OCH när hans kraft har getts till "Weapon Xl" som skjuter på Wolverines klor och
de blir glödande röda(skit varma)
när dom klart tydliggör i extramatrialet av första filmen att Cyclops
laser varken är varm eller gör eld. Det är endast som en tryckvåg..
-
SÅ nu har jag skrivit av mig. Ska kika på "X-men, The last stand" nu,
var riktigt länge sen jag såg den! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Haha gud så kul, det har jag aldrig tänkt på! Hur de lyckades med årtalen kan man ju verkligen fråga sig..

2012-03-24 @ 12:49:36
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0