Avengers Assemble

Tidigare idag såg jag den absolut bästa film jag någonsin sett i hela mitt liv.
Som alla mina vänner väl vet är jag en riktigt sucker för superhjältar,
och detta är en äkta superhjälte film! Jag är helt förälskad♥
.
Jag längtar redan efter en uppföljare. Jag vill definitivt se mer av Hulken.
Alla karaktärer var utomordentligt älskvärda,
Black Widow och Hawkeye är lite tråkigare än resten av hjältarna,
men de har ju inte heller några egentliga superkrafter så det är ju förståerligt.
Jag var väldigt skeptisk till Scarlett Johansson som hjälte, men hon gjorde det bra.
.
Lite supermallig är jag att Stellan Skarsgård är med på ett hörn också dårå. hehe.
.
Jag kan inte välja en favorit, det står mellan Thor, Captain America och Hulken.
love them all!
Iron man är en aning för sarkastisk för min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0