bögsöndag

God eftermiddag mina fina!
Igår kväll var meningen att jag skulle få se ett band jag gärna ville se på Hooga. Men tack vara irriterande oengagerade människor så kom vi dit för sent så jag missade helt skiten....
..
Ikväll ska vi ut igen, jag, Julia, Trash och Toy! wihu! Vi ska föra på Missoula och sen vidare till Chicagos där det är gay-klubb på söndagar. Varför?
Julia anser att det absolut roligaste man kan göra på fyllan, är dansa med bögar. Så vi får vara goa vänner och uppfylla hennes önska now and then.
gårdagens sali
dagens sali
Im sexy and I know it
.
Sen är man ju ledig imorgon, woop woop!

Kommentarer
Postat av: maandy!

åh, bilden längst ner!

påminner nästan om bakgrundsbilden jag har på telefonen, östersundsborna gillar den ;)

2012-05-06 @ 17:45:31
Postat av: SV:Sandra

Hahaha, har du inte bytt ut den!! :D

Fan vad de måste tänka om mig! ^^

2012-05-06 @ 18:33:41
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/
Postat av: andrine

du är så snygg!

2012-05-17 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0