emotional-roller-coaster

Hejhej!
Idag har jag inte varit pa topp. Forstar verkligen uttrycket med berg-och-dal-banan nu. SHIT!
Jag har bade gratit och varit piss forbannad.
Men nu borjar jag bli lite gladare i alla fall, ska ut med Toy och nagra andra tjejor!
Jag vill DANSA!
woop woop!
OCH..
-
..imorgon kommer antligen Ida hit till England!
Satan i gatan vad kul det ska bli!
Ida ar en san dar van som jag bara gor saker med, vi umgas inte om det inte ar nagonting i gorningen, men nar vi val drar pa sa blir det hejdundrande kul!
bilder fran fina minnen ♥
studenten!
inte mycket minnen, mer dimma dock, heheheh.
neera.
student kryssningen!
Ida nockade mig med sin vattenflaska sa jag fick flasklapp :')
Magaluf!
Lille brun och store vit!
heheheh. dar fick jag till det..

Sen var vi ju i London tillsammans!
Ida halsade pa mig efter ca 1 manad har!
-
Aja, jag ar ypperligt lycklig att min lilljanta kommer hit imorgon i alla fall!
xx

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

lille brun store vit! AHAHAH roligaste på länge fan!

puss på dig <3 / Ida

2012-05-30 @ 11:22:39
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0