I ♥ (#)

God morgon solstrålar!
Idag är första morgonen på grymt länge som jag vaknar och det är riktigt ljust i mitt rum!
Gud så härligt!
Det är fredag, jag får lön idag och jag ska iväg på min näst sista engelska kurs.
Det är lite tråkigt, men allting i England kommer ju ta slut nu i och med att jag åker hem.
-
Jag sitter i alla fall och längtar hem till Sverige en gnutta, jag vill leka i solen med mina kusiner,
åka och bada i fagerstahallen med Elin och Adam, höra mamma gnälla att jag aldrig är hemma
för jag är så mycket i Fagersta, Hamnkrogen! <- SOMMAR!, Eskiln, alla fina kåmpisar♥
-
Ja, det finns mycket att längta hem till,
tror detta kommer bli en helt fenomenal sommar!
zombie mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0