midnight

Good evening my darlings,
Jag har precis skjutsat hem en halvt sovandes Juli till sitt.
Hon, jag och Toy kollade på film nu ikväll.
Jullan la sig ner i soffan och jag frågade "Du ska väl inte somna nu?"
Varpå hon svarade "Hah! In this sofa? It's rock hard!"
sen sov hon.
.
Jag ska också krypa till kojs strax, imorgon ska jag och Julia till gymmet och på kvällen ska jag med Therese till Hooga och lyssna på några band som ska spela. kulkul (Y)
.
bäst sparat till sist.
Har världens superduper nyhet som ni bara kommer döööö när ni hör! hihiihhihihihi
.
.
.
.
.
CeAnns kompis Melanie var i enormt stort behov av en au pair eftersom den dom har nu bestämde sig hipp som happ för att åka hem efter 1 månad. Så då bad hon CeAnn att fråga mig om jag hade någon kompis som kanske kunde rycka in och komma hit.
Jag ringer min kära vän Ida i förrgår, frågar om hon är sugen och nu är allt bestämt!
Ida kommer hit till Chelmsford och ska au paira hos Melanine!!
Yippie!!!
Tråkigt är att jag åker hem om 4 veckor, och Ida kommer om 2 veckor.
Menmen, nu har jag ännu mer anledning att komma och hälsa på i sommar!
.
Nu är det dessutom bara 5 dagar kvar tills mor, far och syster kommer hit! Längtar ihjäl mig lite granna♥
.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0