och så finns det de som har, endast 20 dagar kvar! (8)

Hejhej!
Familjen åkte hem igår och idag har vi så soligt att man kan tro det är mitten av Juli.
Jag har bestämt mig för att köra all in på gymmet å med maten nu mina sista 20 dagar i England,
så får vi se om det blir något resultat! Jag är extremt pepp på det i alla fall!
Sen vet jag att min kära vän Julia kommer och sparkar på mig om jag skulle tappa motivationen igen
-
Just ja! Igår klippte jag av mig håret, göttmos!
Enda jobbiga är att jag verkligen, absolut inte, not in a million years, kan sätta upp håret i tofs.
men man vänjer sig väl med det med :))
.
Nu ska jag till gymmet! Wöö!

Kommentarer
Postat av: östersund

rackarns snygg du är i håreet!! pussss

2012-05-16 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0