tomorrow!

Iiiiihihihi! Imorgon kommer familjen!
Jag är superduper exalterad!
Jag berättade för Lily att de skulle komma,
- My sisters name is Jenny, sa jag.
- I'm gonna call your sister Mr.Snoodels! heheh!
Sa hon då, lite busigt sådär.
-
Nu ska jag byta sängkläder och plocka undan det jag har kvar, sen är mitt rum klart!
Har dessutom lyckats tvätta så att alla mina kläder är rena!
Sköönt!
-
Jag ska hämta familjen 15.40 på flygplatsen, sen ska vi äta kvällsmat med min värdfamilj!
Ska bli superkul att höra dem prata engelska! Jag har ju aldrig riktigt gjort det.
Förutom i Thailand, men det räknas inte.
-
På fredag så ska jag på engelska kurs, sen ska syrran och jag följa med Julia för hon ska tatuera sig!
Sen står shopping på schemat, middag ute och så följer de troligtvis med mig på min karate.
-
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0