two days to go!

Sitter och längtar tills på torsdag!
Då kommer hela min lilla familj hit till England, äntligen!!
Jag vet inte riktigt alls vad vi kommer hitta på, men jag ska ha syrran boendes i mitt rum så håller på att röjer och städer, tvättar alla kläder, byter sängkläder osv.
-
Idag är det ju också endast 28 dagar kvar för mig här i England och jag har huuur mycket grejer som helst som jag vill ta med mig hem. Därför har mamma bokat en extra väska att ta med sig hem så jag kan skicka med dem en del grejer redan nu! Så jag ska packa ihop/tvätta de saker jag vill att de tar med sig hem!
-
snodde bilder från min kära syster utifall ni var alldeles för nyfikna på hur familjen ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0