wö wö wö

Jag är så sjukt taggad inför min hemkomst. Den 8-9 Juni ska jag på "Millencolin 20 year festival"!!
(Vet att jag redan har berättat detta x-antal gånger tidigare)
Nu är allting bokat osv. så jag vill bara att dagen ska komma!
-De stora frågorna är fortfarande, var hittar vi TÄLT? vad ska man ha med för MAT? hur MYCKET alkohol?
Men de lööööser sig, i värsta fall får vi sova i bilen, äta öl med sked och vara pissigt fulla 2-dagar i rad.
.
(mamma, det sista var ett skämt) (jag veeet att jag ska köra på söndagen) (du behöver inte oroa dig)
.
Men i vilket fall så ska jag och Felix åka på onsdagen och shoppa inför festivalen, och då blir det dessutom min debut på systembolaget! tihihihihi, can't wait!
.
en sån där bild som ligger mig mycket varmt om hjärtat♥
hahahahaha, så jvla snygg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0